NEO: "HƏR QƏLƏBƏDƏ DÜŞÜNÜrəm ki, [ZİLİ QALMAQ] DAHA ÇƏTİN VƏ ÇƏTİN OLACAQ"



Onlar BLAST Premier Fall Finalında Cloud9-a qarşı bir neçə matç nöqtəsinə baxanda FaZe-nin seriyası sona çatmaq üzrə idi, lakin dünyanın ən yaxşı komandası dırnaqarası bitişdən sonra onu yaşatdı. bəzi quintessential fərdi anlar ilə təchiz Anubis qərar verən üçün.

Filip "⁠NEO⁠" Kubski və şirkəti indi ardıcıl 17 qalibiyyət matçında otururlar və bu Astralisin CS:GO tarixindəki üçüncü ən uzun seriyasına bərabərdir - və biz Polşalı məşqçi ilə daim böyüyən oyun haqqında danışmaq şansımız oldu. sayı və bu uğura nə səbəb oldu.

Veteran, bir neçə həftə ərzində ikinci dəfə Cloud9-a uduzduqları Overpass əvəzinə seriyaya daxil olan Inferno-nun çıxarılması ilə bağlı təəccüblü qərarından da danışdı.
Uşaqların onu çəkməsinə baxaraq, bu xəritənin sizin tərəfinizdən necə olduğunu danışın. Sanki dəfələrlə uduzmaq üzrə idilər və birtəhər onu geri çevirdilər.

Bu, həqiqətən gərgin oyun idi, çox yaxın idi və elə sizin dediyiniz kimi hiss olunurdu ki, biz dəfələrlə uduzmaq üzrəyik və sonra bir neçə dəli Deagle atışlarımız oldu. Amma məncə, bu yaxınlarda nümayiş etdirdiyimiz FaZe tərzidir, biz çox möhkəmik və heç vaxt itirmək istəmirik. Sonda uşaqlar addımladılar və biz geri qayıtdıq və əlavə vaxta çatdıq.

Çox gərgin oyun, çoxlu yaxın raundlar oldu. Mənim fikrimcə, onlara kömək etmək çox çətin idi. Cloud9 həqiqətən yaxşı sayğaclar və yaxşı oxudu, bir anda çox xaotik idi. Ola bilsin ki, bir az boşalıb daha çılğın şeylər sınamaq lazım idi. Ümumilikdə, bu, bir hissəsi olmaq üçün inanılmaz bir oyun idi.

Əvvəlcə bəzi komandaların CS2-də CS:GO oynadığını hiss edirdiniz və biz çoxlu yeni şeylər kəşf etdik.
Filip "NEO" Kubski
Mənə əvvəldən Overpass əvəzinə Inferno-nu buraxmaq qərarı haqqında danışın. Siz adətən başqa yolla gedirsiniz, kimsə Overpass-da yaxşı olanda, bunu götürməyə və lazım gələrsə, Vertigo-ya getməyə meyl edirsiniz, bəs niyə bu plan dəyişikliyi, xüsusən də sonuncu dəfə eyni xəritədə Cloud9-a uduzduğunuz üçün ?

Onlara qarşı oynadığımız son oyunda həqiqətən yaxşı T tərəfimiz var idi, amma CT tərəfində çox pis oynadıq. Biz daha yaxşısını edə biləcəyimizi bilirdik və onlar xüsusi AWPer-i olmayan bir komandadır, bu, Overpass-da böyük itkidir. Əslində, Overpass da seçməyi düşündüyümüz bir xəritə idi və məncə, biz Inferno-nu qadağan edəndə onlar çox təəccübləndilər, elə hiss etdilər ki, onu seçmək istəyirlər.
Düşünürəm ki, burada yaxşı oxuduq. Aydındır ki, Overpass-a qoymalı olduğumuz daha çox iş var, lakin hiss olunur ki, xəritədə daha yaxşısını edə bilərik. Bütün bunlar planın bir hissəsi idi və bütün yeddi xəritənin oynanılması və hazırlanması böyük üstünlükdür və biz hər kəsə qarşı olanlar arasında qarışdıra bilərik. Bir çox hallarda üstünlük kimi hiss olunur.

Ardıcıl 17 seriyadan danışın və bu, matçlarda qalibiyyət seriyaları baxımından bütün zamanların ilk üçlüyüdür. Bununla bağlı fikirlər?

Aydındır ki, fərqli vaxtlar, CS2, bir çox komanda dəyişikliklərdən keçir. Hal-hazırda eyni heyətlə çox əziyyət çəkirik və yaxşı formadayıq və hər şey yalnız bu qələbə seriyasına gəlir. Bunun baş verəcəyini gözləmirdim, xüsusən də komandaya qoşulduqdan sonra məşqçi kimi FaZe ilə səyahətimin əvvəlində mübarizə apardığımız zaman.

Düşünürəm ki, hamının CS2-nin çıxmasını gözlədiyi doğru idi və biz o vaxt işə başladıq. Biz bunu gözləyirdik. Gördüyünüz kimi, uşaqlar oyunu olduqca yaxşı hiss edirlər və biz CS2 ilə işləmək üçün çoxlu saatlar sərf etdik. Başlanğıcda bəzi komandaların CS2-də CS:GO oynadığını hiss edirdiniz və biz çoxlu yeni şeylər kəşf etdik.

Hər qələbə ilə məncə, bu, bu kimi, daha da çətinləşəcək. İnsanlar bizim üçün hazır olacaq və əlimizdə olan şeylərə hazır olacaqlar. Amma bu, həm də bizim güclü tərəfimizdir, çoxlu təcrübəli oyunçularımız var və əlimizdə olan hər şeyi qarışdıra bilərik. Bu uşaqların əvvəllər çoxlu şeyləri və tonlarla yeni əşyaları var, ona görə də rəqiblərimiz üçün masaya nə gətirəcəyimizi proqnozlaşdırmaq çox çətindir. İndiyə qədər yaxşı və ümid edirəm ki, bunu davam etdirə bilərik.
Teqlər: Cloud9 FaZe

Oxşar xəbərlər

tərk et şərh

reload, if the code cannot be seen